Příběhy

 Obchodní manažer o CRM na Microsoft 365 

Jako obchodní manažer jsem měl možnost používat systém CRM na Microsoft 365 a musím říct, že to pro mě bylo opravdu zásadní. Před zavedením tohoto systému jsme měli všechna data o klientech, obchodních příležitostech a aktivitách rozptýlená na různých místech - v e-mailech, excelových tabulkách a poznámkových blocích. Bylo náročné udržovat přehled a efektivně plánovat další kroky.

S příchodem CRM na Microsoft 365 se nám podařilo centralizovat veškeré informace na jedno místo. Mám teď kompletní přehled o každém klientovi, jejich požadavcích, historii komunikace i aktuálním stavu obchodního případu. Všechna klíčová data mám při ruce, a to i když pracuji na cestách nebo z domova.

Velkou výhodou je také automatizace některých úkolů a procesů. Například při vytvoření nového kontaktu se mi nabídne připomenutí k dalšímu kroku nebo možnost naplánovat schůzku z kalendáře. Ušetřilo mi to spoustu času, který jsem mohl věnovat přímo komunikaci s klienty.

Další skvělou vlastností je možnost sdílení informací s kolegy, kteří mají díky tomu stejný přehled. Když jsem někdy potřeboval zastoupení, mohl jsem obchodní případ bez větších problémů předat. A samozřejmě neocenitelné jsou přehledy a reporty, díky kterým mám lepší kontrolu nad výkonností a mohu se lépe rozhodovat.

Celkově systém CRM na Microsoft 365 zefektivnil mou práci, zvýšil produktivitu a umožnil mi poskytovat lepší služby zákazníkům. I když zavedení nového systému nejdřív vyžadovalo čas na zaškolení a přizpůsobení se, dnes už si nedokážu představit, že bych fungoval bez něj.

 Manažer prodeje o Časové ose 

Jako manažer prodejního týmu jsem si brzy uvědomil, že efektivní řízení všech probíhajících obchodních případů je klíčové. Se starým systémem sledování příležitostí v tabulkách bylo snadné ztratit přehled o důležitých milnících a termínech.

To se ale změnilo, když jsme přešli na CRM v Microsoft 365 s integrovaným nástrojem časové osy. Teď mohu vidět všechny své aktivní obchodní případy pěkně vizualizované na časové ose. Jednotlivé položky jsou barevně odlišené a obsahují stručný popis spolu s přiřazenými úkoly a termíny.

Časová osa mi umožňuje snadno identifikovat blížící se důležité milníky a můžu tak lépe plánovat svůj čas i čas svého týmu. Vidím, kdy jsou naplánované schůzky, zasedání, termíny pro doručení nabídek apod. Mohu si časovou osu přizpůsobit podle svých preferencí - například zvýraznit top obchodní případy.

Velmi oceňuji také možnost sdílet časovou osu s členy prodejního týmu, abychom měli všichni přehled o stavu jednotlivých případů. Díky lepší koordinaci se nám daří být efektivnější a méně záležitostí zbytečně nezůstane viset.

Celkově pro mě nástroj časové osy v CRM značně zjednodušil řízení prodejního funnelu a obchodních případů. Usnadnil plánování a poskytl jasnější přehled, díky čemuž jsme jako tým produktivnější.