Search this site
Embedded Files
  • Bohemia CRM
  • CRM řešení
    • Bohemia CRM Professional
    • Bohemia CRM Pojišťovací makléř
  • Proč chtít Bohemia CRM
    • Funkce
    • Technologie
  • Ceník
  • Služby
    • Microsoft 365
    • Nástroje na M365
    • Automatizace a AI
    • Migrace e-mailů do Microsoft 365
  • Návody
    • Návody CRM Professional
    • Návody CRM Pojišťovací Makléř
    • Návody Bohemia CRM
    • Microsoft 365
    • Prodejní dovednosti
  • Blog
  • Kontakt
 
  • Bohemia CRM
  • CRM řešení
    • Bohemia CRM Professional
    • Bohemia CRM Pojišťovací makléř
  • Proč chtít Bohemia CRM
    • Funkce
    • Technologie
  • Ceník
  • Služby
    • Microsoft 365
    • Nástroje na M365
    • Automatizace a AI
    • Migrace e-mailů do Microsoft 365
  • Návody
    • Návody CRM Professional
    • Návody CRM Pojišťovací Makléř
    • Návody Bohemia CRM
    • Microsoft 365
    • Prodejní dovednosti
  • Blog
  • Kontakt
  • More
    • Bohemia CRM
    • CRM řešení
      • Bohemia CRM Professional
      • Bohemia CRM Pojišťovací makléř
    • Proč chtít Bohemia CRM
      • Funkce
      • Technologie
    • Ceník
    • Služby
      • Microsoft 365
      • Nástroje na M365
      • Automatizace a AI
      • Migrace e-mailů do Microsoft 365
    • Návody
      • Návody CRM Professional
      • Návody CRM Pojišťovací Makléř
      • Návody Bohemia CRM
      • Microsoft 365
      • Prodejní dovednosti
    • Blog
    • Kontakt
Funkce v Bohemia CRM na Model-Driven Power Apps v Microsoft 365.

Časová osa

 Časová osa  v Bohemia CRM umožňuje uživatelům sledovat a spravovat všechny interakce se zákazníky v jednom centrálním zobrazení. Poskytuje komplexní přehled o historii komunikace, aktivitách a poznámkách, čímž usnadňuje pochopení kontextu a budování trvalých vztahů se zákazníky.

Chci předběhnout konkurenci a  Mám zájem o CRM → 

 Kompletní přehled 

  • Získejte komplexní chronologický přehled všech interakcí s vašimi klienty a obchodními partnery.

  • Sledujte historii komunikace, ať už probíhala telefonicky, e-mailem, online chatem nebo osobně.

  • Mějte přehled o důležitých událostech, termínech a úkolech souvisejících s daným kontaktem.

 Snadné vyhledávání a filtrování 

  • Rychle najděte konkrétní informace, e-maily, poznámky nebo soubory, které potřebujete.

  • Filtrujte záznamy podle typu aktivity, data, uživatele, relevantního subjektu a dalších kritérií.

  • Získejte rychlý přehled o důležitých milnících a klíčových momentech v historii klienta.

 Zvýšená produktivita 

  • Ušetřete čas a úsilí při hledání informací v různých systémech a e-mailových schránkách.

  • Mějte všechny informace o klientech na jednom místě pro rychlé a efektivní vyřizování požadavků.

  • Získejte kontext pro nadcházející schůzky a telefonáty s klienty.

 Lepší pochopení klienta 

  • Identifikujte trendy a vzorce v chování klienta.

  • Získejte hlubší vhled do potřeb a preferencí klienta.

  • Poskytujte konzistentní a personalizovaný servis s ohledem na historii interakcí.

 Vylepšená spolupráce 

  • Sdílejte časovou osu s kolegy a spolupracovníky pro plynulou výměnu informací.

  • Spolupracujte na úkolech a aktivitách souvisejících s daným klientem.

  • Získejte ucelený přehled o tom, kdo a kdy s klientem komunikoval a co se domluvilo.

Jen vyplnění pár údajů vás dělí od  Vyzkoušení CRM → 

Kde pomáhá časová osa

Obchodní zástupce uzavře obchod díky včasnému upozornění

Petr, obchodní zástupce v softwarové společnosti, si všimne v časové ose Bohemia CRM, že se blíží výročí partnerství s důležitým klientem. Využije tuto příležitost k zaslání blahopřejného e-mailu a k nabídce aktualizace stávajícího softwaru. Klient ocení Petrovu proaktivitu a pohotovost a podepíše novou smlouvu.

Manažer zákaznického servisu předvídá a řeší problém klienta 

Jana, manažerka zákaznického servisu v telekomunikační společnosti, si v časové ose Bohemia CRM všimne, že klient opakovaně kontaktuje zákaznický servis s podobným problémem. Jana proaktivně kontaktuje klienta a nabídne mu trvalé řešení, čímž zabrání další frustraci klienta a posílí jeho loajalitu.

Obchodní zástupce identifikuje novou obchodní příležitost 

Alena, obchodní zástupkyně v pojišťovací společnosti, si v časové ose Bohemia CRM všimne, že se klient zajímá o nový produkt. Alena kontaktuje klienta a nabídne mu individuální konzultaci, která vede k uzavření obchodu na nový produkt.

───   ODEMKNĚTE POTENCIÁL VAŠÍ FIRMY

Pojďme Vaši práci zásadně zjednodušit s technologiemi Microsoft!

Zjistěte jak Vám můžeme pomoci

Konzultace zdarma →

CRM systémy

CRM Professional

CRM Pojišťovací Makléř

BOHEMIA CRM

info@bohemiacrm.cz

(+420) 736 772 499

(+420) 605 540 167

SLEDUJTE NÁS

LinkedIn
Bohemia CRM logo

Správná řešení Vám zajistí jednodušší podnikání.

© ESHOpino s.r.o., Roháčova 145/14, 130 00 Praha 3, IČ: 03223485, DIČ: CZ03223485
Zpracování osobních údajů
Google Sites
Report abuse
Google Sites
Report abuse