Časová osa  v Bohemia CRM umožňuje uživatelům sledovat a spravovat všechny interakce se zákazníky v jednom centrálním zobrazení. Poskytuje komplexní přehled o historii komunikace, aktivitách a poznámkách, čímž usnadňuje pochopení kontextu a budování trvalých vztahů se zákazníky.

Chci předběhnout konkurenci a  Mám zájem o CRM 

 Kompletní přehled 

 Snadné vyhledávání a filtrování 

 Zvýšená produktivita 

 Lepší pochopení klienta 

 Vylepšená spolupráce 

Jen vyplnění pár údajů vás dělí od  Vyzkoušení CRM 

Kde pomáhá časová osa

Obchodní zástupce uzavře obchod díky včasnému upozornění

Petr, obchodní zástupce v softwarové společnosti, si všimne v časové ose Bohemia CRM, že se blíží výročí partnerství s důležitým klientem. Využije tuto příležitost k zaslání blahopřejného e-mailu a k nabídce aktualizace stávajícího softwaru. Klient ocení Petrovu proaktivitu a pohotovost a podepíše novou smlouvu.

Manažer zákaznického servisu předvídá a řeší problém klienta 

Jana, manažerka zákaznického servisu v telekomunikační společnosti, si v časové ose Bohemia CRM všimne, že klient opakovaně kontaktuje zákaznický servis s podobným problémem. Jana proaktivně kontaktuje klienta a nabídne mu trvalé řešení, čímž zabrání další frustraci klienta a posílí jeho loajalitu.

Obchodní zástupce identifikuje novou obchodní příležitost 

Alena, obchodní zástupkyně v pojišťovací společnosti, si v časové ose Bohemia CRM všimne, že se klient zajímá o nový produkt. Alena kontaktuje klienta a nabídne mu individuální konzultaci, která vede k uzavření obchodu na nový produkt.