Menu > oblast Realizace a Servis > Zařízení
Vytvoření zařízení přes tlačítko „+ Nový“
Otevře se formulář, kde vyplníme Název zařízení, model, sériové číslo, specifikaci a výrobce. Dále doplníme odpovědnou osobu, klienta, kontaktní osobu klienta a adresu umístění zařízení.
Stiskneme „Uložit“, čímž data zapíšeme do databáze.
Po uložení můžeme k zařízení vytvářet zakázky nebo objednávky.
Záložka servisní historie zobrazuje dokončené zakázky na Zařízení. Díky tomu lze vždy zjistit, co se na zařízení v minulosti dělalo, včetně prohlížení souborů přiložených k daným zakázkám.
Zde vidíme související záznamy s touto zakázkou, jako Dokumenty, Nabídky/Objednávky a Zakázky, které lze detailně zobrazit i s grafy.
Možným postupem u dlouhodobých klientů je vytváření Zařízení přímo z karty daného Klienta.
Na detailu Klienta na záložce Zařízení obsahující seznam zařízení souvisejících s Klientem klikneme na „Nová položka Zařízení“. Tím se také zamezí vzniku duplicitních zařízení vytvářených různými členy týmu.
Velkou výhodou vytváření Zařízení z karty Klienta je předvyplnění Klienta a Kontaktní osoby. To značně urychlí vytváření nabídek a sníží chybovost.