Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás 📞📧
Menu > oblast Adresář > Klienti
Vytvoření klienta přes tlačítko „+ Nový“
Otevře se formulář, kde vyplníme název klienta – jméno a příjmení, nebo název firmy
Pokud se jedná o firmu, vyplníme také IČO a přepnutím „Načíst data z ARES“ můžeme využít načtení dat z Registru ekonomických subjektů ARES. Tímto se upřesní název firmy a doplní adresa sídla, DIČ a plátcovství DPH.
Stiskneme „Uložit“, čímž se nám aktivují další pole. Pokud načítáme data z ARES, tak se na pozadí spustí automatizace trvající asi 10 sekund, a po této době stiskneme tlačítko „Aktualizovat“ abychom načtená data viděli.
Nyní můžeme doplnit další údaje jako e-mail, telefon, web, kontaktní adresu apod. a údaje Uložit.
Výpis všech klientů je středobod vaší databáze zákazníků.
Kliknutím na název klienta si otevřete jeho detailní kartu.
Údaje zde můžete upravovat, a pro uložení stisknout tlačítko „Uložit“
Nacházíme se na záložce Souhrn, která má tyto oblasti:
- Informace o klientovi – základní informace s názvem a kontakty
- Adresa (sídlo)
- Kontaktní adresa
- Další kontaktní osoby – možnost přidat jednotlivé osoby ve firmě klienta a k nim kontakty
- Nadřazený obchodní vztah – můžete přiřadit nadřazený vztah tomuto vztahu, lze tvořit hierarchie klientů
- Sídlo na interaktivní mapě
- Časová osa aktivit – kdy a co jste s klientem komunikovali a úkoly na klientovi, e-maily, schůzky a co je v plánu, poznámky
- Karta primární kontaktní osoby – primární kontaktní osoba u klienta
- Obchodní případy – seznam otevřených obchodních případů s klientem a možnost přidání nového
- Objednávky – seznam otevřených objednávek s klientem a možnost přidání nové
- Nabídky – seznam otevřených nabídek pro klienta a možnost přidání nové
- Kdo záznam naposledy upravil
Seznam „Otevřených obchodních případů“ a „Dokončených obchodních případů“ s klientem.
Pomocí „+ Nový záznam Obchodní případ“ můžete pro klienta vytvořit nový obchodní případ.
Oblast se seznamem „Nabídek“
Oblast se seznamem „Objednávek“
Oblast se seznamem „Neaktivních nabídek a Objednávek“
Oblast „Profil firmy“ – evidence typu vztahu klienta (zákazník, konkurent, partner, …), odvětví klienta, popis klienta, logo klienta
Oblast „Podřízené obchodní vztahy“ – seznam podřízených klientů. Můžete přiřadit klienta, který je tomuto klientovi podřízený, například dceřiné firmy. Lze tvořit hierarchie klientů.
Oblast „Kontaktní předvolby“ – evidence klientových preferencí, jaký kontakt upřednostňuje.
Oblast „Fakturace“ – fakturační předvolby, úvěrový limit, platební předvolby
Oblast „Doprava“ – předvolby pro doručení, způsob doručení, dodací podmínky
Zobrazení všech typů záznamů souvisejících s tímto záznamem
Související Dokumenty – úložiště souborů a dokumentů vázaných na klienta
Související Obchodní případy – zobrazení s možností filtrování (Otevřené, Dokončené, Moje, Neaktivní, Získané, Ztracené, …) a grafů.
Související Nabídky a Objednávky - zobrazení s možností filtrování (Otevřené, Dokončené, Neaktivní, Moje, …) a grafy
Související Aktivity – výpis aktivit na časové ose s možností hromadných akcí, filtrováním a grafy
Související Kontaktní osoby - zobrazení s možností filtrování
Související Doručovací adresy – správa doručovacích adres pro daného klienta
Rychlé zjištění kolik toho máme s klientem za sebou a zdali jej máme upřednostňovat.
BohemiaCRM, jako součást ekosystému Microsoft 365, umožňuje efektivní práci s daty z ARES (Administrativní registr ekonomických subjektů). Tento návod vás provede procesem načítání a aktualizace dat pro vaše klienty.
ARES je automatický registr ekonomických subjektů, který poskytuje oficiální a aktuální informace o podnikatelských subjektech v České republice.
Při zakládání nového klienta zadejte jeho IČO.
Zapněte přepínač "Načíst data z ARES".
Stiskněte tlačítko "Uložit".
Vyčkejte přibližně 10 sekund, během kterých probíhá načítání dat na pozadí.
Stiskněte tlačítko "Aktualizovat" pro obnovení zobrazení dat.
Zkontrolujte časovou osu klienta. Měla by se zde objevit informace o aktualizaci dat z ARES.
Posuvník "Načíst data z ARES" by se měl vrátit do výchozí neaktivní pozice.
Nyní můžete doplnit další údaje ke klientovi.
Otevřete záznam existujícího klienta.
Postupujte stejně jako u nového klienta:
Zapněte přepínač "Načíst data z ARES".
Stiskněte "Uložit".
Počkejte přibližně 10 sekund.
Stiskněte "Aktualizovat" pro obnovení zobrazení.
Přejděte do výpisu klientů.
Vyberte klienty, které chcete aktualizovat.
Stiskněte tlačítko "Upravit".
Ve zobrazeném formuláři zapněte přepínač "Načíst data z ARES".
Potvrďte akci.
Aktualizace proběhne na pozadí pro všechny vybrané klienty.
Na časové ose každého aktualizovaného klienta se objeví informace o provedené aktualizaci z ARES.
Tento postup vám umožní efektivně udržovat aktuální a přesná data o vašich klientech v systému BohemiaCRM. Pravidelná aktualizace dat z ARES zajistí, že vždy pracujete s nejnovějšími dostupnými informacemi o vašich obchodních partnerech.