Search this site
Embedded Files
  • Bohemia CRM
  • CRM řešení
    • Bohemia CRM Professional
    • Bohemia CRM Pojišťovací makléř
  • Proč chtít Bohemia CRM
    • Funkce
    • Technologie
  • Ceník
  • Služby
    • Microsoft 365
    • Nástroje na M365
    • Automatizace a AI
    • Migrace e-mailů do Microsoft 365
  • Návody
    • Návody CRM Professional
    • Návody CRM Pojišťovací Makléř
    • Návody Bohemia CRM
    • Microsoft 365
    • Prodejní dovednosti
  • Blog
  • Kontakt
 
  • Bohemia CRM
  • CRM řešení
    • Bohemia CRM Professional
    • Bohemia CRM Pojišťovací makléř
  • Proč chtít Bohemia CRM
    • Funkce
    • Technologie
  • Ceník
  • Služby
    • Microsoft 365
    • Nástroje na M365
    • Automatizace a AI
    • Migrace e-mailů do Microsoft 365
  • Návody
    • Návody CRM Professional
    • Návody CRM Pojišťovací Makléř
    • Návody Bohemia CRM
    • Microsoft 365
    • Prodejní dovednosti
  • Blog
  • Kontakt
  • More
    • Bohemia CRM
    • CRM řešení
      • Bohemia CRM Professional
      • Bohemia CRM Pojišťovací makléř
    • Proč chtít Bohemia CRM
      • Funkce
      • Technologie
    • Ceník
    • Služby
      • Microsoft 365
      • Nástroje na M365
      • Automatizace a AI
      • Migrace e-mailů do Microsoft 365
    • Návody
      • Návody CRM Professional
      • Návody CRM Pojišťovací Makléř
      • Návody Bohemia CRM
      • Microsoft 365
      • Prodejní dovednosti
    • Blog
    • Kontakt

Správa Zakázek

Bohemia CRM Professional > Návody

CRM na Model-Driven Apps v Microsoft 365.

Vytvoření a správa Zakázek

Menu > oblast Realizace a Servis > Zakázky

Vytvoření Zakázky

Vytvoření zakázky přes tlačítko „+ Nový“

Otevře se formulář, kde vyplníme Název zakázky, typ zakázky (servis, revize, kontrola, realizace, školení),  Klienta, Kontaktní osobu, adresu, popis, předběžnou cenu a termín, a další údaje.

Stiskneme „Uložit“, čímž data zapíšeme do databáze.

Po uložení se nám otevře pole pro přiřazení hlavní odpovědné osoby a dalších členů realizačního týmu.

Níže v oblasti „Související záznamy“ vidíme z jakého obchodního případy nebo objednávky Zakázka vznikla.

Oblast „Časová osa“ – zde vidíme naplánované aktivity na zakázce a již dokončené aktivity a poznámky.

Oblast s detailními informacemi o klientovi, kontaktní osobě a zařízení.

Oblast Dokumenty pro nahrání souvisejících dokumentů a souborů.

Záložka Zakázkový list

Vidíme zde oblasti pro Zadání zakázky (popis), Rozsah provedené práce, Termíny zahájení a dokončení.

Dále jsou pole pro podpis Klienta a Realizující osoby, čímž obě strany potvrdí, že vše proběhlo a že zápisy sedí.

Záložka Související

Zde vidíme související záznamy s touto zakázkou, jako Aktivity, Dokumenty, Propojení, Nabídky/Objednávky a Zařízení, které lze detailně zobrazit i s grafy.

Proces Zakázky

V horní části se zobrazuje upravitelný Proces, který hlídá postup, aby se na žádný krok nezapomnělo a vždy se vědělo co následuje.

Fáze „Nová“ – Vyplnění údajů o Zakázce

Fáze „Plánování“ – Vyřešení termínů a přiřazení realizačního týmu

Fáze „Materiál“ – Objednávka a doručení materiálu pro zakázku

Fáze „Realizace“ – Průběh realizace, zakázkové listy a protokoly

Fáze „Fakturace“ – Vyřešení fakturace v objednávce a úhrady.

Vytvoření Zakázky z karty Klienta

Možným postupem u dlouhodobých klientů je vytváření Zakázek přímo z karty daného Klienta. Díky tomu bude zakázka napojena na jednání s klientem v případu.

Na detailu Klienta na záložce Souhrn v oblasti Zakázky klikneme na tři tečky a vybereme „Nová položka Zakázka“. Nebo na záložce Zakázky obsahující seznam zakázek souvisejících s Klientem klikneme na „Nová položka Zakázka“. Tím se také zamezí vzniku duplicitních zakázek vytvářených různými členy týmu.

Velkou výhodou vytváření Zakázek z karty Klienta je předvyplnění Klienta a Kontaktní osoby. To značně urychlí vytváření nabídek a sníží chybovost.

Vytvoření Zakázky z Nabídek a Objednávek

Ověřeným postupem je vytváření Zakázek přes Nabídky a Objednávky, aby se nám údaje předvyplnily údaji Klienta a dané Objednávky.

V Nabídkách a Objednávkách na záložce Souhrn v oblasti Zakázky klikneme na tři tečky a vybereme „Nová položka Zakázka“. Nebo na záložce Zakázky obsahující seznam zakázek souvisejících s Nabídkou či Objednávkou klikneme na „Nová položka Zakázka“. Tím se také zamezí vzniku duplicitních Zakázek vytvářených různými členy týmu.

Velkou výhodou vytváření Zakázek z Nabídek a Objednávek je předvyplnění některých údajů. To urychluje vytváření Zakázek a udržuje provázanost dat k pozdější fakturaci a historii zakázek v systému.

Generování dokumentů ze Zakázek

V menu  „Šablony Wordu“ vyberete šablonu a automaticky začne stahování Word souboru s vyplněnými daty ze Zakázky. Lze to využít na tisk Zakázkových listů nebo předpřipravených protokolů.

───   ODEMKNĚTE POTENCIÁL VAŠÍ FIRMY

Pojďme Vaši práci zásadně zjednodušit s technologiemi Microsoft!

Zjistěte jak Vám můžeme pomoci

Konzultace zdarma →

CRM systémy

CRM Professional

CRM Pojišťovací Makléř

BOHEMIA CRM

info@bohemiacrm.cz

(+420) 736 772 499

(+420) 605 540 167

SLEDUJTE NÁS

LinkedIn
Bohemia CRM logo

Správná řešení Vám zajistí jednodušší podnikání.

© ESHOpino s.r.o., Roháčova 145/14, 130 00 Praha 3, IČ: 03223485, DIČ: CZ03223485
Zpracování osobních údajů
Google Sites
Report abuse
Google Sites
Report abuse