Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás 📞📧
Všechny druhy výpisu záznamů jsou responzivní, takže se přizpůsobují velikosti obrazovky. Pokud je okno prohlížeče užší a všechny možnosti nabídek se nevejdou, tak se přebytečné skryjí pod tři tečky ...
Hlavní mřížka - Výpis záznamů na celé okno
Podmřížka - Výpis záznamů uvnitř formuláře
Související záznamy - Výpis záznamů přidružených k danému záznamu
Upravitelná mřížka - Údaje k záznamům lze upravovat přímo ve výpisu Záznamů
Zpět - Po dokončení práce s detailní kartou Záznamu můžete přejít zpět na předchozí stránku pomocí Uložit a zavřít nebo tlačítka Zpět. Viditelné v detailu Záznamu.
Otevření sady záznamů - rychlé procházení sady Záznamů z předchozího filtru na seznamu Záznamů. Viditelné v detailu Záznamu.
Otevření do nového okna - otevře Záznam do nového okna prohlížeče. Viditelné v detailu Záznamu.
Uložit - uloží změny
Uložit a zavřít - uloží změny a vrátí vás na předchozí stránku, než jste přišli na detail Záznamu
Propojit - propojí Záznam s libovolným Záznamem, a danému propojení se určí název. Slouží k ukládání dodatečných souvislostí.
Proces - slouží k přepnutí procesu (pracovního postupu) nad Záznamem
Šablony Wordu - export dat Záznamu do předpřipravených šablon. Šablony mohou být osobní nebo veřejné pro všechny uživatele CRM.
Zkontrolovat přístup - kontrola, jaký máte k záznamu přístup, a jaký přístup mají vaši kolegové
Nová - založení nového Záznamu
Deaktivovat - zařadí Záznam do Deaktivovaných Záznamů. Jedná se o "smazání", takzvaně zneaktivnění, kde se k položkám lze vrátit.
Aktivovat - zařadí Záznam do Aktivovaných Záznamů.
Odeslat e-mailem odkaz - Vytvoří v Outlooku e-mail s odkazy na vybrané záznamy, které můžete poslat kolegům.
Vizualizovat toto zobrazení - vizualizace aktuálně vyfiltrovaných dat pomocí Power BI s možností nastavení filtrů a typů grafů
Odstranit - smaže Záznam na trvalo bez možnosti obnovy. Používejte velmi opatrně.
Aktualizovat - znovu načte aktuální formulář Záznamu s aktualizovanými daty
Odeslat přímý email - Odeslání hromadného emailu z šablony vybraným Klientům nebo Kontaktním osobám. Viditelné jen na záznamech Klientů a Kontaktních osob.
Přiřadit - přiřazení Záznam jinému uživateli, než kterému je aktuálně přiřazen
Sdílet - Udělení práv k úpravám a zobrazení Záznamu dalšími kolegy, pokud práva k zobrazení či úpravám nemají.
Odeslat e-mailem odkaz - Připraví email s odkazy na Záznamy pro odeslání kolegům
Tok - slouží ke spuštění automatizací nad Záznamem (Power Automate toky)
Zobrazit graf - zobrazí panel s grafy k daným Záznamům. Mezi grafy lze přepínat a nebo pomocí kliknutí na položky grafu filtrovat výpis záznamů.
Uložit jako - výběr druhu komponenty pro zobrazení daného výpisu záznamů. Zde může být například přepnutí na kalendářové zobrazení.
Sloučit - sloučení duplicitně zadaných Klientů, které je viditelné jen nad seznamem Klientů
Exportovat do aplikace Excel - Export do Excelu pro další úpravy, případně pro nahrání dat zpět. Nebo úprava dat v Excelu online.
Importovat z Excelu - Import z upraveného Excel souboru nebo CSV
Časová osa aktivit je klíčová funkce Bohemia CRM, která vám umožňuje efektivně spravovat a sledovat veškeré interakce s klienty a partnery. Nachází se u mnoha záznamů v systému a poskytuje ucelený přehled o historii a plánovaných krocích.
Na časové ose můžete evidovat následující typy aktivit:
Poznámky
Úkoly
Schůzky
E-maily
Telefonní hovory
Dopisy/Pošta
Najděte časovou osu u příslušného záznamu v CRM.
Klikněte na ikonu "plus" v záhlaví časové osy.
Vyberte typ aktivity, kterou chcete přidat.
Účel: Zaznamenání textových informací k záznamu
Funkce: Možnost přiložit soubor
Účel: Přidání úkolu na záznam
Funkce:
Možnost delegovat úkol jinému členu týmu
Synchronizace s Outlookem (ToDo)
Účel: Plánování schůzek ohledně záznamu
Funkce:
Určení účastníků, místa a času
Možnost nastavení online schůzky přes Teams
Synchronizace s Outlookem (Události)
Účel: Evidence příchozích a odchozích hovorů
Funkce:
Zaznamenání detailů hovoru (s kým, o čem)
Možnost uložení telefonního čísla pro nové kontakty
Účel: Odesílání a správa e-mailů týkajících se záznamu
Funkce:
Odesílání přímo z CRM
Evidence celého vlákna komunikace
Možnost připojení příloh, vkládání šablon a podpisů
Synchronizace s Outlookem
Účel: Evidence přijaté a odeslané papírové pošty
Funkce:
Určení adresáta/odesílatele
Možnost nahrání scanu dopisu jako přílohy
Uložit: Uložení změn v aktivitě
Označit jako dokončené: Označení aktivity jako hotové
Zkontrolovat přístup: Ověření, kdo má k záznamu přístup
Uzavřít záznam: Uzavření aktivity jako dokončené nebo zrušené
Odstranit: Odstranění aktivity
Přiřadit: Změna odpovědného uživatele
E-mailové funkce: Odpovědět, Odpovědět všem, Předat dál (pouze u e-mailů)
Nastavení opakování: Možnost nastavit opakování (pouze u schůzek)
Pro vyhledávání použijte pole "Prohledat časovou osu".
Pro filtrování využijte následující kritéria:
Typ záznamu
Typ aktivity
Stav aktivity
Důvod stavu aktivity
Termín
Datum úprav
Možnost řazení od nejnovějších nebo od nejstarších záznamů
Důležité aktivity lze připnout pro snadnější přístup
Otevřete menu "Všechny aktivity".
Zde najdete aktivity rozdělené na Úkoly, Schůzky a Poštu.
Využijte zobrazení "Moje" pro filtraci aktivit týkajících se pouze vás.
V hlavním menu najděte položku "Moje práce".
Zde uvidíte přehled všech vašich aktuálních a plánovaných úkolů.
Pravidelně aktualizujte a kontrolujte své aktivity.
Využívejte synchronizaci s Outlookem pro lepší přehled.
Připínejte důležité položky pro rychlý přístup.
Používejte filtrování pro snadnější orientaci v aktivitách.
Tímto způsobem můžete maximálně využít potenciál Časové osy aktivit v Bohemia CRM a zefektivnit tak svou práci s klienty a partnery.