Vytvoření a správa Kontaktních osob

Bohemia CRM Pojišťovací Makléř > Návody

CRM na Model-Driven Apps v Microsoft 365.

Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás 📞📧

Smysl používání kontaktních osob v rámci Bohemia CRM spočívá v efektivní správě vztahů s klienty

Kontaktní osoby slouží k identifikaci konkrétních lidí spojených s vašimi klienty, což umožňuje lépe cílit komunikaci, personalizovat služby a lépe porozumět potřebám klientů. 

Díky kontaktním osobám můžete snadno sledovat historii komunikace s jednotlivými lidmi a lépe koordinovat činnosti spojené s každým klientem. Tím se zvyšuje efektivita práce s klienty a celková spokojenost zákazníků.

VIDEO: Vytvoření a správa kontaktních osob

NÁVOD: Vytvoření a správu kontaktních osob v Bohemia CRM


1. Přihlášení a přístup k sekci Kontaktní osoby

   - Po přihlášení do systému Bohemia CRM najděte na hlavním panelu sekci "Kontaktní osoby".

   - Klikněte na tuto sekci pro zobrazení seznamu kontaktních osob.


2. Vytvoření nové kontaktní osoby

   a) Klikněte na tlačítko "+ Nový" v sekci Kontaktní osoby.

   b) Vyplňte základní údaje v otevřeném formuláři:

      - Jméno

      - Příjmení

      - E-mail

      - Telefonní číslo

      - Funkce nebo pracovní pozice

   c) Vyplňte pole "Klient" pro propojení kontaktní osoby s příslušným klientem v CRM.

   d) Ujistěte se, že jste vyplnili všechna povinná pole označená hvězdičkou.


3. Přidání podrobných informací

   - Přejděte na kartu "Podrobnosti".

   - Zde můžete přidat další informace:

     - Datum narození

     - Výročí s klientem

     - Kontaktní předvolby

     - Preferovaný způsob komunikace


4. Uložení kontaktní osoby

   - Po zadání všech údajů klikněte na tlačítko "Uložit" nebo "Uložit a zavřít".


5. Práce s uloženým záznamem

   a) Časová osa:

      - Zobrazuje kompletní historii interakcí s kontaktní osobou.

      - Umožňuje zaznamenávat nové interakce.

   b) Karta Související:

      - Zobrazuje všechny druhy záznamů propojených s kontaktní osobou.


6. Filtrování a řazení kontaktních osob

   a) Řazení podle sloupců:

      - Klikněte na záhlaví sloupce pro seřazení seznamu podle údajů v tomto sloupci.

      - Vyberte řazení "Od A do Z" nebo "Od Z do A".

   b) Úprava zobrazených sloupců:

      - Použijte tlačítko "Upravit sloupce" pro skrytí nepotřebných nebo přidání dalších sloupců.

   c) Uložení přizpůsobeného zobrazení:

      - Uložte si vlastní nastavení zobrazení pro opakované použití.

      - Můžete jej také sdílet s kolegy.


7. Vyhledávání kontaktních osob

   a) Použití vyhledávacího pole v hlavičce:

      - Umožňuje vyhledávat napříč většinou dat uložených v systému.

   b) Použití pole "Rychle najít":

      - Vyhledává pouze v aktuální tabulce kontaktních osob.


Přínosy pravidelného používání funkcí pro správu kontaktních osob v Bohemia CRM

1. Lepší organizace a správa obchodních kontaktů

2. Zlepšení vztahů se zákazníky díky personalizované komunikaci

3. Zvýšení produktivity týmu

4. Efektivnější cílení marketingových aktivit

5. Zlepšení zákaznické zkušenosti

6. Rychlý přehled o historii interakcí s klienty

7. Snadné sdílení informací mezi kolegy

8. Úspora času při vyhledávání a filtrování kontaktů

9. Možnost přizpůsobení zobrazení podle individuálních potřeb

10. Celkové zefektivnění komunikace s klienty

11. Zvýšení úspěšnosti podnikání díky lepšímu přehledu o klientech


Pravidelným využíváním těchto funkcí získáte komplexní nástroj pro správu vztahů s klienty, který vám pomůže zefektivnit vaše podnikání v oblasti pojišťovacího makléřství.