Vytvoření a správa obchodních případů

Bohemia CRM Pojišťovací Makléř > Návody

CRM na Model-Driven Apps v Microsoft 365.

Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás 📞📧

VIDEO: Vytvoření a správa obchodních případů

NÁVOD: Vytvoření a správa obchodních případů v Bohemia CRM Pojišťovací Makléř

1. Vytvoření obchodního případu

2. Otevření obchodního případu

3. Detail obchodního případu

Po otevření detailní karty obchodního případu najdete následující informace a funkce:

Záložka "Souhrn":

Záložka "Související":

4. Proces obchodního případu

Bohemia CRM vás provede celým procesem pomocí následujících fází:

5. Správa dokumentů

6. Úkoly a aktivity

7. Kontaktní informace

8. Analýza a reporting

Pamatujte, že Bohemia CRM je navrženo tak, aby vám usnadnilo práci a pomohlo vám být efektivnější ve vaší roli pojišťovacího makléře. Pravidelným využíváním všech funkcí systému si osvojíte efektivní pracovní postupy a budete moci poskytovat svým klientům ještě lepší služby.